Sportsponsoring: Grundlagen, Konzeption und Wirkungen (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Stefan Walzel

Sportsponsoring: Grundlagen, Konzeption und Wirkungen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Stefan Walzel, Manfred Schubert



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Akteure und Zielgruppen, die Erfolgs- und Wirkungskontrolle von Sportsponsoring-Maßnahmen, unerwünschte Effekte wie Ambush-Marketing sowie die soziale Verantwortung von Sponsoren und Gesponserten.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Stefan Walzel, Manfred Schubert
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2018 ed.
Udgivelsesdato 23-03-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 77 Illustrations, black and white; XV, 351 S. 77 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 351
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 351 pages, 77 Illustrations, black and white; XV, 351 S. 77 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783662552452