Standing Room Only: Marketing Insights for Engaging Performing Arts Audiences (Bog, Hardback, Engelsk) af J. Bernstein

Standing Room Only: Marketing Insights for Engaging Performing Arts Audiences

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: J. Bernstein

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Standing Room Only combines practical advice for creating a strategic marketing program and maintaining a successful performing arts organization. This revised edition lays out a framework to navigate the digital age, from online ticketing options, to marketing options in social, and mobile media.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfatter J. Bernstein
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave Second Edition 2014
Udgivelsesdato 12-05-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer XII, 408 p.
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 408
Indbinding Hardback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 408 pages, XII, 408 p.
Mål 242 x 163 x 31
ISBN-13 / EAN-13 9781137282934