Stories and Social Media: Identities and Interaction (Bog, Hardback, Engelsk) af Ruth E. (University of Leicester Page

Stories and Social Media: Identities and Interaction

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Ruth E. (University of Leicester Page
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 09-11-2011
Første udgivelsesår 2011
Serie Routledge Studies in Sociolinguistics
Illustrationer 9 Tables, black and white; 8 Line drawings, black and white; 21 Halftones, black and white; 38 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 256 pages, 9 Tables, black and white; 8 Line drawings, black and white; 21 Halftones, black and whit
Mål 238 x 162 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9780415889810