Storytelling - branding i praksis, 2. udgave (Bog, Indbundet, Dansk) af Klaus Fog

Storytelling - branding i praksis, 2. udgave

(Bog, Indbundet, Dansk)
Forfattere: Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch

Nedsat pris! Storytelling - branding i praksis, 2. udgave


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.
Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.
Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?
Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfattere Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch
Type Bog
Format Indbundet
Sprog Dansk
Udgave 2. (05-08-2009)
Oplag 6. (08-08-2025)
Originalsprog Dansk
Sideantal 255
Indbinding Indbundet
Mål og vægt B: 170mm, H: 235mm, D: 17mm, Vægt: 596g
ISBN-13 / EAN-13 9788759314074