Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry: Developing a Competiti... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry: Developing a Competitive Advantage

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Vincent Sabourin

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This vital volume clearly explains cutting-edge theories and views on strategic management in applied management fundamentals in the hospitality and tourism industry. The author discusses the latest in strategic thinking and provides information on implementing models within specific contexts.

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Apple Academic Press Inc.
Forfatter Vincent Sabourin
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 08-07-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 11 Line drawings, color; 20 Line drawings, black and white; 11 Illustrations, color; 20 Illustrations, black and white
Originalsprog Canada
Sideantal 192
Indbinding Paperback / softback
Forlag Apple Academic Press Inc.
Sideoplysninger 192 pages, 11 Line drawings, color; 20 Line drawings, black and white; 11 Illustrations, color; 20 I
Mål 152 x 229 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9781774638194