Strategic Management in the Wine Tourism Industry: Competitive Strategies, Wine Touri... (Bog, Hardback, Engelsk)

Strategic Management in the Wine Tourism Industry: Competitive Strategies, Wine Tourism Behaviour and New Strategic Tools

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2024 ed.
Udgivelsesdato 12-06-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 13 Illustrations, color; 5 Illustrations, black and white
Fagredaktør Javier Martinez-Falco, Bartolome Marco-Lajara, Eduardo Sanchez-Garcia, Luis A. Millan-Tudela
Originalsprog Switzerland
Sideantal 229
Indbinding Hardback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 229 pages, 13 Illustrations, color; 5 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783031548369