Strategic Marketing Decisions In Global Markets (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Strategic Marketing Decisions In Global Markets

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Isobel (Sheffield Hallam University) Doole, Robin (Sheffield Hallam University) Lowe



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The focus of this text is on strategic marketing decision making in a global context.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cengage Learning EMEA
Forfattere Isobel (Sheffield Hallam University) Doole, Robin (Sheffield Hallam University) Lowe
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave New ed
Udgivelsesdato 02-09-2004
Første udgivelsesår 2004
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 342
Indbinding Paperback / softback
Forlag Cengage Learning EMEA
Sideoplysninger 342 pages
Mål 277 x 219 x 22
ISBN-13 / EAN-13 9781844801428