Strategisches Kundenbindungsmanagement: Modellrahmen und empirische Evidenz auf Basis... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Strategisches Kundenbindungsmanagement: Modellrahmen und empirische Evidenz auf Basis einer kausalanalytischen Untersuchung in der Mineralolindustrie

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Matthias Feistel



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfatter Matthias Feistel
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2009 ed.
Udgivelsesdato 25-11-2008
Første udgivelsesår 2008
Serie Betriebswirtschaftliche Forschung zur Unternehmensfuhrung
Illustrationer XXV, 362 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 362
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 362 pages, XXV, 362 S.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834913517