Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Sustainable Marketing of Transformative Heritage Tourism

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book proposes that sustainable marketing should be founded on a higher level of consciousness, governed by the Eastern ethical principles of dharma and karma. It suggests a socially responsible, integrated marketing strategy to boost transformational heritage tourism.

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 29-11-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 17 Tables, black and white; 8 Line drawings, black and white; 5 Halftones, black and white; 13 Illustrations, black and white
Fagredaktør Deepak (Arizona State University Chhabra
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 250
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 250 pages, 17 Tables, black and white; 8 Line drawings, black and white; 5 Halftones, black and whit
Mål 233 x 155 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9781032386683