Tak for hjælpen!: En praktisk håndbog til optimering af kundedialog og kundekontakt (Bog, Paperback, Dansk) af Brian Vang

Tak for hjælpen!: En praktisk håndbog til optimering af kundedialog og kundekontakt

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfatter: Brian Vang

Nedsat pris! Tak for hjælpen!: En praktisk håndbog til optimering af kundedialog og kundekontakt


Forlag: SAXO Publish

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Status: Print on Demand - Forvent op til 20 dages leveringstid.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

‘TAK FOR HJÆLPEN’, er den respons, som kunden giver dig, når kunden har fået god hjælp, og når kunden føler sig godt behandlet.

Denne bog er en praktisk håndbog til dig, som arbejder med service. Bogen giver dig konkrete råd og anvisning på, hvordan du skaber gode kundedialoger og kundekontakt, uanset om du arbejder med kunder eller borgere. Der sættes fokus på den aktuelle situation, hvor du enten er i telefonisk kontakt med kunden, eller hvor du står ansigt til ansigt med kunden. Bogen er derfor relevant for dig som f.eks. arbejder i et kundecenter, i borgerservice, er ejendoms- mægler, kørende tekniker, IT-supporter, eller blot møder kunder i andre sammenhænge.

Brian Vang, som er forfatter til denne bog, har lyttet til tusindvis af kundedialoger i både den private og offentlige sektor. Han deler i bogen sine erfaringer i forhold til hvad der skaber henholdsvis gode og knapt så gode kundedialoger.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAXO Publish
Forfatter Brian Vang
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 2. (26-06-2021)
Oplagsdato 26-06-2021
Sideantal 118
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 200mm, H: 320mm, D: 18mm, Vægt: 400g
ISBN-13 / EAN-13 9788740469653