Teachers, Learners, Modes of Practice: Theory and Methodology for Identifying Knowled... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Teachers, Learners, Modes of Practice: Theory and Methodology for Identifying Knowledge Development

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: David Dirlam

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter David Dirlam
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 04-06-2019
Første udgivelsesår 2019
Serie Explorations in Developmental Psychology
Illustrationer 6 Line drawings, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 344
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 344 pages, 6 Line drawings, black and white
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9780367195151