Television Brandcasting: The Return of the Content-Promotion Hybrid (Bog, Hardback, Engelsk)

Television Brandcasting: The Return of the Content-Promotion Hybrid

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Jennifer (Bentley University Gillan
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 08-12-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer 8 Tables, black and white; 20 Halftones, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 294
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 294 pages, 8 Tables, black and white; 20 Halftones, black and white
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9780415841214