Teoretiske refleksioner med skoleevaluering efter "Københavnermodellen" (Bog, Dansk) af Mette Løvbjerg

Teoretiske refleksioner med skoleevaluering efter "Københavnermodellen"

(Bog, Dansk)
Forfattere: Mette Løvbjerg, Lejf Moos, Lise Tingleff Nielsen, Johnny Thomassen, Peter Ulholm



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Denne bog er sammensat af erfaringsbeskrivelser og teoretiske refleksioner på baggrund af praksis i projekter, hvor skoleevalueringen står centralt i skoleudviklingen.
Indhold:
Indledning
1. Metoden kort beskrevet
2. Erfaringer fra arbejdet med 'Københavnermodellen'
3. Samfundsmæssig og kulturel kontekst
4. Evalueringsopfattelser
5. Skoleevaluering som læringsproces
6. Konsulentens position
7. Ledelsen og styringsgruppen
8. Handling og tolkning
9. Resultater
Litteratur

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag CLUE, Danmarks Lærerhøjskole
Forfattere Mette Løvbjerg, Lejf Moos, Lise Tingleff Nielsen, Johnny Thomassen, Peter Ulholm
Type Bog
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 01-02-1998
Oplagsdato 01-02-1998
Første udgivelsesår 1998
Serie Projekt Skoleevaluering - 4 by projektet
Sideantal 128
ISBN-13 / EAN-13 9788777016332