Teoretiske refleksioner med skoleevaluering efter "Københavnermodellen" (Bog, Dansk) af Mette Løvbjerg

Teoretiske refleksioner med skoleevaluering efter "Københavnermodellen" (Bog, Dansk)

Forfattere: Mette Løvbjerg, Lejf Moos, Lise Tingleff Nielsen, Johnny Thomassen, Peter Ulholm


Forlag: CLUE, Danmarks Lærerhøjskole

  • Type: Bog
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788777016332
  • Udgivelsesdato: 01-02-1998
  • Oplagsdato: 01-02-1998
  • Første udgivelsesår: 1998
  • Serie: Projekt Skoleevaluering - 4 by projektet
  • Sideantal: 128

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Denne bog er sammensat af erfaringsbeskrivelser og teoretiske refleksioner på baggrund af praksis i projekter, hvor skoleevalueringen står centralt i skoleudviklingen.
Indhold:
Indledning
1. Metoden kort beskrevet
2. Erfaringer fra arbejdet med 'Københavnermodellen'
3. Samfundsmæssig og kulturel kontekst
4. Evalueringsopfattelser
5. Skoleevaluering som læringsproces
6. Konsulentens position
7. Ledelsen og styringsgruppen
8. Handling og tolkning
9. Resultater
Litteratur

Læsernes anmeldelser (0)