Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 01-02-1998
Denne bog er sammensat af erfaringsbeskrivelser og teoretiske refleksioner på baggrund af praksis i projekter, hvor skoleevalueringen står centralt i skoleudviklingen.
Indhold:
Indledning
1. Metoden kort beskrevet
2. Erfaringer fra arbejdet med 'Københavnermodellen'
3. Samfundsmæssig og kulturel kontekst
4. Evalueringsopfattelser
5. Skoleevaluering som læringsproces
6. Konsulentens position
7. Ledelsen og styringsgruppen
8. Handling og tolkning
9. Resultater
Litteratur
| Forlag | CLUE, Danmarks Lærerhøjskole |
| Forfattere | Mette Løvbjerg, Lejf Moos, Lise Tingleff Nielsen, Johnny Thomassen, Peter Ulholm |
| Type | Bog |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 01-02-1998 |
| Oplagsdato | 01-02-1998 |
| Første udgivelsesår | 1998 |
| Serie | Projekt Skoleevaluering - 4 by projektet |
| Sideantal | 128 |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788777016332 |