The Advertising Handbook (Bog, Hardback, Engelsk) af Sean Brierley

The Advertising Handbook

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Sean Brierley, Jonathan Hardy, Iain Macrury, Helen (University of East London Powell

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The Advertising Handbook provides a critical introduction to advertising and marketing practices today.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Sean Brierley, Jonathan Hardy, Iain Macrury, Helen (University of East London Powell
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 4 ed
Udgivelsesdato 14-03-2018
Første udgivelsesår 2018
Serie Media Practice
Illustrationer 13 Tables, black and white; 15 Line drawings, black and white
Fagredaktør Jonathan (University of East London Hardy, Helen Powell
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 280
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 280 pages, 13 Tables, black and white; 15 Line drawings, black and white
Mål 246 x 174
ISBN-13 / EAN-13 9781138678828