The Digital Marketer's Playbook: How to Effectively Collaborate with Agencies, Freela... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The Digital Marketer's Playbook: How to Effectively Collaborate with Agencies, Freelancers, and Digital Marketing Experts

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Diego Adolfo Carrasco Gubernatis
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 21-12-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 30 Illustrations, black and white; XXXVII, 527 p. 30 illus.
Originalsprog Germany
Sideantal 527
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 527 pages, 30 Illustrations, black and white; XXXVII, 527 p. 30 illus.
Mål 155 x 234 x 34
ISBN-13 / EAN-13 9798868805455