The Intelligent Marketer’s Guide to Data Privacy: The Impact of Big Data on Customer ... (Bog, Hardback, Engelsk)

The Intelligent Marketer’s Guide to Data Privacy: The Impact of Big Data on Customer Trust

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Robert W. Palmatier, Kelly D. Martin

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Forfattere Robert W. Palmatier, Kelly D. Martin
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2019 ed.
Udgivelsesdato 20-02-2019
Første udgivelsesår 2019
Illustrationer 14 Illustrations, color; 1 Illustrations, black and white
Originalsprog Switzerland
Sideantal 192
Indbinding Hardback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 192 pages, 14 Illustrations, color; 1 Illustrations, black and white
Mål 242 x 166 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9783030037239