The Origin of Brands: How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The Origin of Brands: How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Al Ries, Laura Ries

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Lay down the rules for brand creation in a series of chapters showing how new ideas are developed, the importance of being first, inventing a new category, positioning opposite existing brands, positioning against an enemy. This author discusses the importance of public relations, protecting the brand, and when to give up on an existing brand.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag HarperCollins Publishers Inc
Forfattere Al Ries, Laura Ries
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave New ed
Udgivelsesdato 27-09-2005
Første udgivelsesår 2005
Originalsprog United States
Sideantal 320
Indbinding Paperback / softback
Forlag HarperCollins Publishers Inc
Sideoplysninger 320 pages
Mål 136 x 238 x 32
ISBN-13 / EAN-13 9780060570156