The Oxford Handbook of Music and Advertising: Hardback (Bog, Hardback, Engelsk)

The Oxford Handbook of Music and Advertising: Hardback

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This Handbook explains how music contributes to the advertising that the public encounters on a daily basis. Chapters examine how the soundtracks of promotional messages originate, how we might interpret the meanings behind the music, and how commercial messages influence us through music.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Oxford University Press Inc
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-02-2021
Første udgivelsesår 2021
Serie Oxford Handbooks
Illustrationer 64 illustrations; 21 tables
Originalsprog United States
Sideantal 960
Indbinding Hardback
Forlag Oxford University Press Inc
Sideoplysninger 960 pages, 64 illustrations; 21 tables
Mål 186 x 256 x 66
ISBN-13 / EAN-13 9780190691240