The Psychology of the Asian Consumer (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The Psychology of the Asian Consumer

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The Psychology of the Asian Consumer book highlights how consumer psychology can contribute to an understanding of Asian consumer behavior and is especially timely in light of today’s global economy and its focus on the Pacific Rim.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 27-10-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer 17 Tables, black and white
Fagredaktør Bernd (Columbia Business School Schmitt, Leonard Lee
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 176
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 176 pages, 17 Tables, black and white
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9780765646477