The SAGE Handbook of Digital Marketing (Bog, Hardback, Engelsk)

The SAGE Handbook of Digital Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This Handbook strives to advance the study and understanding of this domain and provides a digital marketing journey that flows from methods and methodologies. It moves from the fundamentals to the different aspects of digital marketing strategy, tactics, metrics and management, and ethics.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 21-06-2022
Første udgivelsesår 2022
Fagredaktør Annmarie Hanlon, Tracy L. Tuten
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 592
Indbinding Hardback
Forlag Sage Publications Ltd
Sideoplysninger 592 pages
Mål 180 x 254 x 38
ISBN-13 / EAN-13 9781529743791