The SAGE Handbook of Social Media Marketing (Bog, Hardback, Engelsk)

The SAGE Handbook of Social Media Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This Handbook explores the foundations and methodologies in analysing the important aspects of social media for organisations and consumers. It investigates critical areas concerning communities, culture, communication and content, and considers social media sales.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 27-06-2022
Første udgivelsesår 2022
Fagredaktør Annmarie Hanlon, Tracy L. Tuten
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 552
Indbinding Hardback
Forlag Sage Publications Ltd
Sideoplysninger 552 pages
Mål 181 x 252 x 36
ISBN-13 / EAN-13 9781529743784