Trendbasiertes Innovationsmanagement: Ein Modell fur markenbasiertes Produktmanagement (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Trendbasiertes Innovationsmanagement: Ein Modell fur markenbasiertes Produktmanagement

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Christian Duncker, Lisa Schutte



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hiermit hilft dieses essential, Markenverantwortlichen rechtzeitig Marktopportunitäten und -risiken zu erkennen, strategisch auf diese zu reagieren und somit den Erfolg von Marken deutlich zu steigern.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Christian Duncker, Lisa Schutte
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2018
Udgivelsesdato 24-10-2017
Første udgivelsesår 2017
Serie essentials
Illustrationer 12 Illustrations, black and white; IX, 53 S. 12 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 53
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 53 pages, 12 Illustrations, black and white; IX, 53 S. 12 Abb.
Mål 149 x 204 x 3
ISBN-13 / EAN-13 9783658198701