Value-based Marketing: Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value (Bog, Hardback, Engelsk)

Value-based Marketing: Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book provides a clear practical introduction to shareholder value analysis for the marketing professional. It gives them the tools to develop the marketing strategies that will create the most value for business. For top management and CFOs the book explains how marketing generates shareholder value.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag John Wiley & Sons Inc
Forfatter Peter (Warwick Business School) Doyle
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 28-10-2008
Første udgivelsesår 2008
Originalsprog United States
Sideantal 384
Indbinding Hardback
Forlag John Wiley & Sons Inc
Sideoplysninger 384 pages
Mål 252 x 199 x 26
ISBN-13 / EAN-13 9780470773147