Values, Lifestyles, and Psychographics (Bog, Hardback, Engelsk)

Values, Lifestyles, and Psychographics

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

A collection that features papers presented at the annual Advertising and Consumer Psychology Conference.The first section deals with theoretical and conceptual issues in advertising research, while the second section presents chapters devoted to improving methodology.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Inc
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-04-1997
Første udgivelsesår 1997
Fagredaktør Lynn R. Kahle, Larry Chiagouris
Originalsprog United States
Sideantal 430
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Inc
Sideoplysninger 430 pages
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9780805814965