Web 2.0 in der Finanzbranche: Die neue Macht des Kunden (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Stefan Raake

Web 2.0 in der Finanzbranche: Die neue Macht des Kunden

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Stefan Raake, Claudia Hilker



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Das Internet revolutioniert die Finanzbranche. Es ermöglicht digitale Geschäftsprozesse. Diese verändern Marketing, Vertrieb und Kommunikation ganz massiv. Die Autoren haben mit Wissenschaftlern, Praktikern und Beratern viele Erfolgsbeispiele zusammengestellt. Mit diesem Leitfaden können Finanzdienstleister ihren Internet-Einsatz optimieren.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Stefan Raake, Claudia Hilker
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2010 ed.
Udgivelsesdato 16-11-2012
Første udgivelsesår 2012
Illustrationer 46 Illustrations, black and white; 210 S. 46 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 210
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 210 pages, 46 Illustrations, black and white; 210 S. 46 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783658005566