Werte und Metaphern in der Unternehmenskommunikation: Sensemaking, Mindset, Sprache (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Werte und Metaphern in der Unternehmenskommunikation: Sensemaking, Mindset, Sprache

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Ulrike Buchholz, Annika Schach, Victoria von der Haar



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfattere Ulrike Buchholz, Annika Schach, Victoria von der Haar
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2019 ed.
Udgivelsesdato 22-08-2019
Første udgivelsesår 2019
Illustrationer 4 Illustrations, color; 2 Illustrations, black and white; VI, 86 S. 6 Abb., 4 Abb. in Farbe.
Originalsprog Germany
Sideantal 86
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 86 pages, 4 Illustrations, color; 2 Illustrations, black and white; VI, 86 S. 6 Abb., 4 Abb. in Farb
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658264482