Advances in National Brand and Private Label Marketing: 11th International Conference... (Bog, Hardback, Engelsk)

Advances in National Brand and Private Label Marketing: 11th International Conference, Oxford, UK, 2024

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2024 ed.
Udgivelsesdato 09-09-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Springer Proceedings in Business and Economics
Illustrationer 19 Illustrations, color; 10 Illustrations, black and white
Fagredaktør Juan Carlos Gazquez-Abad, Nicoletta Occhiocupo, Jose Luis Ruiz-Real
Originalsprog Switzerland
Sideantal 151
Indbinding Hardback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 151 pages, 19 Illustrations, color; 10 Illustrations, black and white
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783031691911