Advertising and the Mind of the Consumer: What works, what doesn't and why (Bog, Hardback, Engelsk) af Max Sutherland

Advertising and the Mind of the Consumer: What works, what doesn't and why

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Max Sutherland

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Unravels the mysteries that surround the art of advertising, taking us into the mind of the consumer and explaining how advertising messages work - or misfire - and why. Fully revised 3rd international edition.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Max Sutherland
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 3 ed
Udgivelsesdato 31-03-2021
Første udgivelsesår 2021
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 378
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 378 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9780367717391