Advertising International: The Privatisation of Public Space (Bog, Hardback, Engelsk) af Armand Mattelart

Advertising International: The Privatisation of Public Space

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Armand Mattelart

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

A survey of the changes in the advertising industry in the last twenty years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Armand Mattelart
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 27-01-2017
Første udgivelsesår 2017
Serie Comedia
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 260
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 260 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781138178946