Advertising International: The Privatisation of Public Space (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Armand Mattelart

Advertising International: The Privatisation of Public Space

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Armand Mattelart

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

A survey of the changes in the advertising industry in the last twenty years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Armand Mattelart
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 17-10-1991
Første udgivelsesår 1991
Serie Comedia
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 256 pages
Mål 152 x 235 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9780415050647