Analyzing Music in Advertising: Television Commercials and Consumer Choice (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Analyzing Music in Advertising: Television Commercials and Consumer Choice

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Nicolai (Aalborg University Graakjaer
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 08-06-2018
Første udgivelsesår 2018
Serie Routledge Interpretive Marketing Research
Illustrationer 11 Tables, black and white; 3 Line drawings, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 172
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 172 pages, 11 Tables, black and white; 3 Line drawings, black and white
Mål 152 x 227 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9781138616813