B2B Salgs- og marketingledelse (Bog, Indbundet, Dansk) af Jørgen Holm

B2B Salgs- og marketingledelse (Bog, Indbundet, Dansk)

Forfattere: Jørgen Holm, Marie-Elisabeth Hansen og Carsten Olesen


Nedsat pris! B2B Salgs- og marketingledelse

Forlag: Brandculture

  • Type: Bog
  • Format: Indbundet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788799625239
  • Udgave: 3. (02-01-2013)
  • Oplag: 3. (02-01-2013)
  • Første udgivelsesår: 2013
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 388
  • Indbinding: Indbundet
  • Mål og vægt: B: 175mm, H: 246mm, D: 25mm, Vægt: 868g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business.  


Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen. 


Hovedafsnittene i bogen:  


1.       Salgs- og marketingorganisationens transformation 

2.       Opbygning af salgs- og marketingorganisationen  

3.       Processerne i salgs- og marketingorganisationen 

4.       Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 

5.       Udvikling af salgs- og marketingorganisationen

Læsernes anmeldelser (0)