B2B Salgs- og marketingledelse (Bog, Indbundet, Dansk) af Jørgen Holm

B2B Salgs- og marketingledelse

(Bog, Indbundet, Dansk)
Forfattere: Jørgen Holm, Marie-Elisabeth Hansen og Carsten Olesen

Nedsat pris! B2B Salgs- og marketingledelse


Forlag: Brandculture

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business.  


Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen. 


Hovedafsnittene i bogen:  


1.       Salgs- og marketingorganisationens transformation 

2.       Opbygning af salgs- og marketingorganisationen  

3.       Processerne i salgs- og marketingorganisationen 

4.       Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 

5.       Udvikling af salgs- og marketingorganisationen

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Brandculture
Forfattere Jørgen Holm, Marie-Elisabeth Hansen og Carsten Olesen
Type Bog
Format Indbundet
Sprog Dansk
Udgave 3. (02-01-2013)
Oplag 3. (02-01-2013)
Første udgivelsesår 2013
Originalsprog Dansk
Sideantal 388
Indbinding Indbundet
Mål og vægt B: 175mm, H: 246mm, D: 25mm, Vægt: 868g
ISBN-13 / EAN-13 9788799625239