Søgning på underkategorier- og emner:
En af de hyppigste årsager til konflikter er dårlig kommunikation OMGIVET AF IDIOTER lærer dig at blive bedre til at kommunikere både i dit... Læs mere
Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation. Fælles for deres tilgang er et... Læs mere
Ny udgave netop udkommet. Kjær Hansens bog "I andres brød" er på 6 år udkommet i... Læs mere
Smalltalk tager den uformelle snak mellem mennesker alvorligt. Uden evnen til at småsnakke når man aldrig til de seriøse og... Læs mere
Allerede antologiens titel anslår centrale nøgleord i 90’ernes udbud af kurser til erhvervskvalificering, både på de højere læreanstalter og på det kommercielle... Læs mere
HVORNÅR HAR DU SIDST LYTTET TIL EN ANDEN PERSON? Virkelig lyttet og ikke bare ventet på, at du selv kunne tage ordet... Læs mere
Beslutningens paradoks Niklas Luhmann Trykt i Organiseret kommunikation – systemteoretiske analyser, 1. udgave 2003 1.e-bogsudgave 2007 © Samfundslitteratur, 2003
Fra tegn til tekst er en bred indføring i teorier og begreber om sproglig kommunikation. Niels Erik Wille præsenterer sammenhængen... Læs mere
Organisation som begreb: Niklas Luhmann om beslutningens grænser Dirk Baecker Trykt i Organiseret kommunikation – systemteoretiske analyser, 1. udgave 2003 1.e-bogsudgave 2007 © Samfundslitteratur, 2003
Forfatterne præsenterer en model til kommunikations- og kampagneplanlægning, som kan anvendes til enhver type af kommunikationsopgave for enhver type af... Læs mere
En pragmatisk guide til kundehåndtering på sociale medier. Denne guide er møntet på at hjælpe dig med at ramme jorden løbende, når det virkelige arbejde med sociale medier melder sig, og kunderne/fansene begynder at skrive til dig. Bogen er på ca. 21 normalsider.
Polyfonisk lønkommunikation Betina Wolfgang Rennison Trykt i Organiseret kommunikation – systemteoretiske analyser, 1. udgave 2003 1.e-bogsudgave 2007 © Samfundslitteratur, 2003