Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan leveres før jul.
A revelatory look at the rise of the 'attention merchants', the advertising marketeers who influence and control our consumption in ways previously unimagined
Professor Katherine Richardson, der er en af landets førende forskere, skriver om det emne, vi ikke kan vende os væk fra: Bæredygtig Udvikling. Hvorfor... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
"Den bedste bog jeg har læst om klimakrisen. Et fremragende og suverænt formidlet mix af videnskab, filosofi og et løsningsorienteret bud på håndteringen af klimakrisen." – Dansk... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
‘No Logo’ was a book that defined a generation when it was first published in 1999. For its 10th anniversary Naomi Klein has updated this iconic book.
Bemærk: Kan leveres før jul.
Økonomer forstår alt – undtagen kapitalismen. Sådan lyder det fra cand.polit. Karen Helveg Petersen. I 'Rentekapitalismen' undersøger hun, hvad... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Endnu en bølge af forandring skyller hen over kloden. Endnu en gang har den nettet som bæremedie. Og endnu en gang kommer til til at revolutionere brancher. Vi taler om det som... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Vi ved det godt: Klimakrisen er tidens største politiske, sociale og økonomiske problem. Vores afhængighed af fossile brændsler risikerer reelt at blive menneskehedens endeligt. Vi... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Som så mange andre svingede Jonathan Safran Foer som helt ung mellem at være skiftevis altædende og vegetar. Men da han selv skulle være far og dermed snart ville komme til at tage... Læs mere
Hvad sker der med mig? Mit hjerte hamrer meget hårdt, også om natten. Jeg var til læge for at få det tjekket, og han sygemeldte mig. Der... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
På grund af pengemangel tager en ung mand et job, han har set en annonce for i avisen; det eneste han skal, er at stille sin lille lejlighed til rådighed for oplagring af nogle... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
THE SUNDAY TIMES BESTELLER ‘Utterly brilliant. We all need to read this book’ CLAUDIA WINKLEMAN 'Patrick’s book is fascinating and sobering and makes a compelling argument for going back to basics’ JOE LYCETT
Bemærk: Kan leveres før jul.
Marcus Collins, award-winning marketer and strategist to some of the world's biggest companies, explains why 'culture' is the key to influencing mass behaviour.