Søgning på underkategorier- og emner:
"Forbilledligt mesterstykke" Jørgen Carlsen, Altinget "Skrevet med kløgt og hjerteblod" Henriette Bacher Lind, Jyllands-Posten "Velskrevne essayistiske angreb på pengenes... Læs mere
‘No Logo’ was a book that defined a generation when it was first published in 1999. For its 10th anniversary Naomi Klein has updated this iconic book.
Lær at overleve i vildmarken helt uden hjælpemidler. Denne bog har som sigte, at give dig en ophøjet forståelse – ikke bare af naturen, men også af dit eget moderne... Læs mere
Som så mange andre svingede Jonathan Safran Foer som helt ung mellem at være skiftevis altædende og vegetar. Men da han selv skulle være far og dermed snart ville komme til at tage... Læs mere
From the importance of fashion owners, to red carpet stars and the seasonal 'must-have' handbags, this book shows how far illustrious houses have moved from their... Læs mere
Introducing the Collins Modern Classics, a series featuring some of the most significant books of recent times, books that shed light on the human experience – classics which will endure for generations to come.
I Atomvaner giver James Clear dig konkrete redskaber til at ændre dine dårlige vaner og samtidig inkorporere nye og bedre vaner i dit liv. I bogen gør James Clear op med... Læs mere
På grund af pengemangel tager en ung mand et job, han har set en annonce for i avisen; det eneste han skal, er at stille sin lille lejlighed til rådighed for oplagring af nogle... Læs mere
Om litteratur, religion, tro, ytringsfrihed, konservatisme og kærlighed. I denne bog beskæftiger den franske forfatter Michel Houellebecq sig direkte med de emner, der altid har optaget... Læs mere
Fordi verden er analog og mennesket er smukt! Analogiseringsstyrelsen blev etableret i 2018 som en satirisk, men også dybt seriøst ment ’modinstitution’ til... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i... Læs mere
Hvordan træffer forbrugere valg? Hvordan bliver vi mennesker påvirkede af brands? Hvorfor er det så svært at ændre sine vaner som forbruger? Og hvorfor kan en højere pris nogle gange gøre... Læs mere