Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
The book adds to the repertoire of translation pedagogy by presenting elements of learner psychology, positive psychology and... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Das Lehrbuch gibt eine Übersicht über fachdidaktische Konzepte im Bereich der Entscheidungsfelder von Bewegungs-, Spiel- und Sportangeboten für Kinder und Jugendliche. Den Schwerpunkt bilden spezielle Konzepte zu Themenfeldern und Perspektiven des Sportunterrichts.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Diese Arbeit widmet sich einer fallrekonstruktiven Untersuchung der Lehrpraxis der Erziehungswissenschaft im Lehramtsstudium.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Der Band widmet sich der Frage, ob und wie sich die Corona-Pandemie auf das Themenfeld Gender in der MINT-Hochschullehre spezifisch auswirkte und weiterhin auswirkt.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book provides qualitative scholars, particularly those in self-study, with timely research and practical resources for applying critical friendship as a research tool.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Im Fokus der Arbeit steht der Übergang von der Schule zur Hochschule,... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This edited volume provides an extensive overview of the recent strides in global modelling education. Firstly, it delves deeply into the... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book summarizes new directions in mathematics education research on proving at the university level, thereby providing contemporary extensions of the sub-fields of proof that Annie and John Selden introduced to the field.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This edited book investigates the factors contributing to teacher burnout and its potential consequences. It will be of interest to students and scholars in the fields of teacher education, wellbeing, school and schooling, as well as practising teachers and school leadership.