for at udvide
kategorilisten.
Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This open access book thematically reflects on and analyses the nature of change and transformation with respect to gender equality, inclusion and diversity across higher education in Ireland, from the perspectives of those who are pioneering change.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
The volume takes an interdisciplinary and intersectional approach to recent trends in European identities, social exclusion and poverty on the one hand, and social rights and equality legislation and policies in the European Union on the other.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Ziel dieses Buchs ist es, das Mensch-Tier-Verhältnis als neuen Gegenstand politischer Bildung zu erschließen und reflexiv zugänglich zu machen.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Das Buch fasst hochaktuelle Forschungsbeiträge zur Fachhochschulforschung zusammen, die im Kontext der Kooperation und des Austausches zwischen Deutschland und China stehen.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book, a follow-up edition to International Perspectives on Exclusionary Pressures in Education (Palgrave Macmillan, 2023), presents an overview of inequality and inequity along different dimensions of exclusionary practices in schools and other educational settings.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book is an essential read for researchers in Kurdish studies, women’s and gender studies, family studies, peace and conflict studies, migration studies, environmental studies, and art and literary studies.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Contributors introduce the need for high-quality, science-based youth development programs, the importance of high-quality youth development settings, critical facets of youth thriving, and the benefits of such programs to society writ large.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book fills a gap in early developmental psychology by providing a critical reconsideration of the status of artifact objects as protagonists of children's actions and communication.