Brand Failures: The Truth About the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Matt Haig

Brand Failures: The Truth About the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Matt Haig



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Examine 100 of the world's most spectacular brand disasters, including Enron, Pan Am, smokeless cigarettes and Bic underwear, and learn valuable lessons to ensure a healthy existence for your brand.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Matt Haig
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 03-05-2011
Første udgivelsesår 2011
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 256 pages
Mål 212 x 173 x 14
ISBN-13 / EAN-13 9780749462994