Brand Success: How the World's Top 100 Brands Thrive and Survive (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Matt Haig

Brand Success: How the World's Top 100 Brands Thrive and Survive

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Matt Haig



Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Gain invaluable advice from brand managers, psychologists, academics and other experts, on identifying the elements of a successful brand and applying them to your own to win the competitive edge.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Matt Haig
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 Revised edition
Udgivelsesdato 03-05-2011
Første udgivelsesår 2011
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 304
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 304 pages
Mål 213 x 141 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9780749462871