Branded Entertainment and Cinema: The Marketisation of Italian Film (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Gloria Dagnino

Branded Entertainment and Cinema: The Marketisation of Italian Film

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Gloria Dagnino

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Branded Entertainment and Cinema addresses the increasing integration between media and advertising contents, specifically examining the case of brand/film integration in Italy.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Gloria Dagnino
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 13-06-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Routledge Critical Advertising Studies
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 120
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 120 pages
Mål 137 x 214 x 11
ISBN-13 / EAN-13 9781032337524