Consumer Identities: Agency, Media and Digital Culture (Bog, Hardback, Engelsk)

Consumer Identities: Agency, Media and Digital Culture

(Bog, Hardback, Engelsk)

Forlag: INTELLECT

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This edited collection explores the notion of agency by tracing the role and activities of consumers from the pre-internet age into the possible future.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag INTELLECT
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 10-04-2019
Første udgivelsesår 2019
Fagredaktør Candice D. (St. John’s University) Roberts, Myles Ethan (Southern Methodist University) Lascity
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Hardback
Forlag Intellect
Sideoplysninger 240 pages
Mål 238 x 175 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9781783209811