Corporate branding: et værktøj til strategisk kommunikation (Bog, Hæftet, Dansk) af Lars Sandstrøm

Corporate branding: et værktøj til strategisk kommunikation

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Lars Sandstrøm

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

I en kombination af teori og praksis, eksempler og værktøjer præsenteres en ny model til at forstå og arbejde med corporate branding på tværs af virksomheden. Bogen beskriver arbejdet med at udvikle en brandidentitet, en corporate story og dendefinerer me

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Lars Sandstrøm
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 2. (13-12-2006)
Oplag 1. (13-12-2006)
Originalsprog Dansk
Sideantal 198
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 170mm, H: 240mm, D: 19mm, Vægt: 414g
ISBN-13 / EAN-13 9788759312643