Corporate branding: et værktøj til strategisk kommunikation (Bog, Hæftet, Dansk) af Lars Sandstrøm

Corporate branding: et værktøj til strategisk kommunikation (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Lars Sandstrøm


Forlag: Samfundslitteratur

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788759312643
  • Udgave: 2. (13-12-2006)
  • Oplag: 1. (13-12-2006)
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 198
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 170mm, H: 240mm, D: 19mm, Vægt: 414g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

I en kombination af teori og praksis, eksempler og værktøjer præsenteres en ny model til at forstå og arbejde med corporate branding på tværs af virksomheden. Bogen beskriver arbejdet med at udvikle en brandidentitet, en corporate story og dendefinerer me

Læsernes anmeldelser (0)