Bemærk: Kan leveres før jul.
I en kombination af teori og praksis, eksempler og værktøjer præsenteres en ny model til at forstå og arbejde med corporate branding på tværs af virksomheden. Bogen beskriver arbejdet med at udvikle en brandidentitet, en corporate story og dendefinerer me
Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme. Nye teknologier, forretningsmodeller og... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
"Ingen gider at blive mødt af systemer. Vi vil mødes af mennesker, venlighed, service og løsninger. En meningsfuld virksomhed viser vejen uden om systemerne." Mening er... Læs mere
"Ingen gider at blive mødt af systemer. Vi vil mødes af mennesker, venlighed, service og løsninger. En meningsfuld virksomhed viser vejen uden om systemerne." Mening er... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Sustainability and Branding - A Concept for Corporate Responsibility Branding is a book about how companies can develop a responsible and sustainable corporate brand that is... Læs mere
Sustainability and Branding - A Concept for Corporate Responsibility Branding is a book about how companies can develop a responsible and sustainable corporate brand that is... Læs mere