Creative Communities: Ein Erfolgsinstrument fur Innovationen und Kundenbindung (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Christa Seja

Creative Communities: Ein Erfolgsinstrument fur Innovationen und Kundenbindung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Christa Seja, Jessica Narten



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Dieses Buch betrachtet Creative Communities als eine spezielle Form des Crowdsourcings und zeigt, wie sie zur Unterstützung des Innovationsprozesses einerseits und zur Erhöhung der Kundenbindung andererseits beitragen können.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Christa Seja, Jessica Narten
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2017
Udgivelsesdato 09-01-2017
Første udgivelsesår 2017
Illustrationer 19 Illustrations, color; 24 Illustrations, black and white; XIII, 131 S. 43 Abb., 19 Abb. in Farbe.
Originalsprog Germany
Sideantal 131
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 131 pages, 19 Illustrations, color; 24 Illustrations, black and white; XIII, 131 S. 43 Abb., 19 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658148171