Customer Experience Management in der Praxis: Grundlagen – Zusammenhange – Umsetzung (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Customer Experience Management in der Praxis: Grundlagen – Zusammenhange – Umsetzung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Alexander Tiffert

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Angesichts einer weiter fortschreitenden Homogenisierung von Produkt- und Servicemerkmalen wird es für Unternehmen immer wichtiger, sich über ein ganzheitliches Kundenerlebnis zu differenzieren.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Alexander Tiffert
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2019 ed.
Udgivelsesdato 06-08-2019
Første udgivelsesår 2019
Serie essentials
Illustrationer 13 Illustrations, black and white; X, 51 S. 13 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 51
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 51 pages, 13 Illustrations, black and white; X, 51 S. 13 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658273309