Data Mining for Design and Marketing (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Data Mining for Design and Marketing

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 07-06-2017
Første udgivelsesår 2017
Serie Chapman & Hall/CRC Data Mining and Knowledge Discovery Series
Illustrationer 43 Tables, black and white; 114 Illustrations, black and white
Fagredaktør Yukio Ohsawa, Katsutoshi Yada
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 336
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 336 pages, 43 Tables, black and white; 114 Illustrations, black and white
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781138113473