Decoding Coca-Cola: A Biography of a Global Brand (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Decoding Coca-Cola: A Biography of a Global Brand

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This collection of essays delves into the Coke brand to identify and decode the DNA of this iconic brand. Unlike other accounts, these essays adopt a global approach to understand this global brand.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-08-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie Routledge Studies in Marketing
Illustrationer 5 Tables, black and white
Fagredaktør Robert (RMIT Crawford, Linda (RMIT University Brennan, Susie (University of Technology Khamis
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 240
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 240 pages, 5 Tables, black and white
Mål 155 x 234 x 21
ISBN-13 / EAN-13 9780367642204