Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 15-03-2018
Gennem et år har de to forfattere sammen opsøgt og interviewet omkring 100 redaktører, topchefer, iværksættere, udviklingspersoner og journalister både i Europa og USA. De har besøgt de medier, der er dygtigst til at nyudvikle deres journalistik og engagere deres brugere. I Den journalistiske forbindelse præsenterer forfatterne hovedkonklusionerne fra deres omfattende researchrejse.
Bogen giver en lang række opskrifter på, hvordan de mest innovative nyhedsmedier i disse år lykkes med at genskabe de afgørende forbindelser til deres brugere.
| Forlag | Gyldendal Business |
| Forfattere | Søren Schultz Jørgensen, Per Westergård |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (15-03-2018) |
| Oplag | 2. (20-07-2021) |
| Omslagsgrafiker | Helle Harder |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 360 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 145mm, H: 221mm, D: 26mm, Vægt: 586g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702243192 |