Forventes på lager: 14-11-2016
Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.
Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.
Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.
Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.
| Forlag | Gyldendal |
| Forfatter | Tomas Lykke |
| Type | Ebog |
| Format | epub |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 14-11-2016 |
| Udgiver | Gyldendal Business |
| Sideantal | 232 Sider |
| Filtype | epub |
| Filversion | 101B |
| Filformat | Reflowable |
| Filstørrelse | 6126 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702210941 |