Der er kun én chef - kunden!: Danske Banks kurs ud af krisen (Bog, Indbundet, Dansk) af Tomas Lykke

Der er kun én chef - kunden!: Danske Banks kurs ud af krisen

(Bog, Indbundet, Dansk)
Forfatter: Tomas Lykke

Nedsat pris! Der er kun én chef - kunden!: Danske Banks kurs ud af krisen


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.

Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.

Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.

Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gyldendal Business
Forfatter Tomas Lykke
Type Bog
Format Indbundet
Sprog Dansk
Udgave 1. (11-11-2016)
Oplag 3. (24-03-2017)
Omslagsgrafiker Søren Roed Schack
Originalsprog Dansk
Sideantal 232
Indbinding Indbundet
Mål og vægt B: 164mm, H: 208mm, D: 24mm, Vægt: 475g
ISBN-13 / EAN-13 9788702210934