Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 11-11-2016
Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.
Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.
Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.
Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.
| Forlag | Gyldendal Business |
| Forfatter | Tomas Lykke |
| Type | Bog |
| Format | Indbundet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (11-11-2016) |
| Oplag | 3. (24-03-2017) |
| Omslagsgrafiker | Søren Roed Schack |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 232 |
| Indbinding | Indbundet |
| Mål og vægt | B: 164mm, H: 208mm, D: 24mm, Vægt: 475g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788702210934 |